Categories

Saturday 11 April 2015

Free trial whatsapp group

First of all, I have to say that I am sorry that I couldn't accommodate everyone on the new Whatsapp Jom Belajar English I created. 20 people and I am already falling behind!
Yang mana minta join, saya minta maaf dah tak dapat sebab ramai sangat...baru up 2-3 hari banyak betul yg dibual/bincangkan..sampai saya pun tak sempat nak baca semua. Kalau ada yg inactive atau tak participate saya akan masukkan anda.
Anyway, that is a trial run. InsyaAllah I will create a paid version (berbayar) next month. Pelajaran adalah random (ikut pilihan saya). Jika anda minat boleh whatsapp kepada saya utk join group bulan depan.

Oh ya...hari ni ada special promo (hari ini sahaja) 5kali perbualan,satu sesi 30minit. Jika minat, hubungi saya :)

No comments :