Categories

Thursday 16 December 2010

Belajar Cakap English

Macam mana anda boleh sampai ke blog ini? Mesti anda sedang memikirkan macam mana nak improve bahasa Inggeris anda,kan? Ini khas untuk mereka yang di tahap beginner ke intermediate sahaja. Kalau dah pandai cakap English, this may not be the page for you...so let those who are still struggling benefit from this.

Saya galakkan mereka yang bekerja atau lulusan yang nak bekerja dan nak tingkatkan diri untuk mendapat peluang pekerjaan lebih bagus untuk belajar bahasa Inggeris. Masa saya kerja di ofis saya perasan hanya mereka yang boleh bercakap Inggeris dengan fasih, confident, berfikiran terbuka dapat maju kehadapan. Jika ofis anda buat kelas free, join sahaja, tak rugi.

Ramai orang melayu segan. Mungkin sebab background keluarga tak ada siapa pun cakap Inggeris.Kawan-kawan pun tak ada. Bila cakap, kena perli pula. Akhirnya, lebur saja bahasa Inggeris tu.Sayangnya. Sebab tu, saya minta2 sangat2 untuk berlatih. Cari atau ajaklah member untuk cakap juga. Bagitahu mereka kebaikkan dapat cakap bahasa Inggeris.


Kenapa belajar dengan saya? Kelas saya mudah saja. Online. Harga pun ok je RM15 untuk 30 minit. Murahkan? Sebab online sahaja, saya jimat masa, duit petrol dan lain2. Anda pun sama.Boleh balik rumah, relax  dan belajar online. Malam pun saya ajar. Sekarang saya ajar melalui email yang saya kirim - explanations via powerpoint, exercises, videos and so much more!

Akhir kata, semuanya terpulang kepada anda. Kalau tak join my class pun tak apa, ada banyak kelas Inggeris diluar yang bagus. Jangan lepaskan peluang. Saya harap anda akan belajar dan dapat meningkatkan taraf hidup anda.

Ingat, selalu ulang bahasa Inggeris supaya anda tak lupa dan cuba gunakan ia setiap hari (tengok tv, bercakap, dengar radio etc).

Untuk pertanyaan lanjut mengenai kelas atau apa2 pertanyaan lain berkaitan English, email ke maya.learnenglish@gmail.com.

7 comments :

Unknown said...

alhamdulillah..akhirnya sy dpt sesuatu ilmu yg sgt berharga..selama ini dicari..

Jom Belajar English! said...

Gembiranya dapat comment macam ni. Thank you, thank you! I'm really happy to be able to help. I will pray for you that this will help you in many ways. Keep on following!

awang daus said...

i want to learn my eng acdaus810@live.com .saya snggup dri awal page ini kerana saya sangat sangat belajar english :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
blossomcare said...

Saya suka guru yang memudahkan cara.Die ada "byk jalan" jika murid xfaham2 satu tajuk.Jom Belajar ada ciri2 itu.Seronok lihat blog post ini.

Cik Sinar Siraing said...

bestnya kalau pandai english..mohon tnjuk ajar.saya pun nak improve my english..suka orang yang pndai english

Unknown said...

Wow.. You inspired me to do the same as what you do! Currently I just started my blog, and it's kinda tiring.

But after watching the impact that you might have done, I believe that my action is the right one.

Waiting to see your progression! Keep it up!

-CikguAsyrafSabri-
www.cikguasyrafsabri.com