Categories

Wednesday 7 September 2016

Untuk anda yg pernah belajar atau reserve Ebook

UNTUK ANDA YANG PERNAH BELAJAR/RESERVE EBOOK
Ok, akhirnya Ebook Jom Belajar English Asas saya hampir siap. Dah lama nak siapkan tapi masa betul2 tak mengizinkan. Saya disini nak minta maaf juga kepada anda yang pernah ikut saya belajar tapi tak habis, dah reserve Ebook lama atau yang dah bayar tapi tak mula belajar langsung. Saya ingin berikan Ebook saya kepada anda yg saya sebut diatas ini kerana saya tahu kebanyakkan dari  anda yang belajar dengan saya belajar untuk sekolah, universiti, bersosial dan ingin memperbaiki keadaan ekonomi diri atau keluarga. Maklumlah saingan pekerjaan begitu sengit sekarang. 
Saya harap anda hubungi saya dan beritahu - nama, bila belajar, jika ada bukti bayaran sila kepilkan. Saya tak kira jika anda belajar dengan saya tahun lepas, 2014,2013 atau sebelum itu lagi, sila hubungi saya untuk dapatkan Ebook ini. Ramai yang sering belajar half way (separuh jalan) kerana merasakan sukar. Disini saya harap dengan pemberian Ebook ini anda boleh sambung belajar sendiri atau sekurang-kurangnya belek bila ada masa.

Sila contact saya 017 6116 432 Maya. Terima kasih.

*reserve - booking

No comments :